Det koster ikke noget at returnere et produkt i en servicetilfælde. Vær dog opmærksom på, at et gebyr for service, undersøgelse og forsendelse kan være gældende, hvis der bemærkes fejl, der ikke er omfattet af garantien eller kravene på produktet. Dette kan f.eks. være fysiske skader forårsaget af en ulykke eller lign.
Produkthjælp og retur
Hvis du opdager en fejl eller mangel på et produkt kan du sende produktet ind til service. Produkter har 2 års reklamationsret, garantien afhænger af producenten. Vi betaler fragten.
Hvad koster det at returnere et produkt?
Hvordan returnere man en Komplett-PC for reparation?
Komplett-PC sendes direkte til vores serviceværksted i Sandefjord. Vi har ofte muligheden for at afhjælpe fejl eksternt, og derfor er du velkommen til at kontakte kundeservice og vi vil hjælpe dig videre med fejlfinding og opsætning af ethvert servicetilfælde.
Hvor lang tid tager en servicereparation?
Den tid, en reparation tager, kan afhænge af, hvilken type produkt det er, og hvor vanskelig den mulige fejl er at genskabe og rette. Som regel tager en reparation imidlertid cirka 14-28 dage efter modtagelse af produktet af det autoriserede serviceværksted.
Hvem er det som reparere mit produkt?
Forskellige værksteder er ansvarlige for forskellige reparationer afhængigt af producenten, produktet eller produktkategorien.
Dette skyldes at værkstedet som regel skal være autoriseret. Du finder flere oplysninger om, hvor produktet sendes i forbindelse med oprettelsen af en returvare.
Hvordan fungerer returneringen, og hvor lang tid tager det?
Pakkens rejse og svar på de mest almindelige spørgsmål om returnering finder du her Retur til Komplett