Samsung
PRODUKTHJÆLP
Mobil, Tab, Watch, Galaxy buds
Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner
Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Conmodo.
TV/Monitor, kamera, HiFi, hjemmebio
Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner
Reparation til Elcare Nordic oprettes og varen indsendes med faktura til den adresse du får oplyst når reparationsformularen er gennemført.
Laptop, DVD/Blu-Ray
Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner
Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Elcare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:
-
Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner Elcare.
-
Du vil modtage en færdig frankeret fragtlabel fra Elcare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.
-
Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.
-
Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen* og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.
Reklamation
Du kan reklamere direkte til vores servicepartner Elcare. Reklamationen registrerer du på Elcare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparation på produktet.
(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)
Andre produkter
Således gør du:
- Logger ind på din konto
- Gå ind på ordren og vælg "Benyt reklamationsret"